VART ÄR MITT MÖRKRÖDA LÄPPSTIFT ?!

Det värsta som finns är att leta efter saker. Speciellt saker man tror sig ha sett precis innan och sen när man kollar på stället man sett det på så är det inte där. Äckliga lilla hjärna som hakar upp sig när man ska leta. Det är som att ordet på saken man letar efter bara existerar i huvudet. LÄPPSTIFT LÄPPSTIFT LÄPPSTIFT. Sen har man en felaktig bild på hur själva saken ser ut. Fel färg på skalet. Hur enkelt är det då att leta efter något när man inte vet hur det egentligen ser ut. Jag minns att jag hade sett mitt läppstift på pallen i hallen. Men efter mitt farande och flygande över hela huset så fann jag det i min jeansjacka. Läppstiftet måste ha legat på pallen för typ två månader sen kanske.
På kuppen, då jag letade efter mitt läppstift så anföll en hängare mig. Nu har jag ett blåmärke på handen.
Och sen har jag det viktigaste, mitt läppstift !







Väldigt givande inlägg.
Nu ska jag sjunga FALLALALALAAAA och GLÅOÅÅOÅÅOÅÅOÅÅOÅÅÅRIA !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0