chile

Jordbävning i chile och hela dagen gick jag runt och var hur orolig som helst eftersom mina släktingar bor där.
Nu vet jag att alla mår bra och det känns skönt men vilken kaos dom lever i just nu.
Svårt att förstå hur människorna där nere mår.
Måste vara fruktansvärt.
Folk saknar vatten och många har blivit helt galna och rånar mataffärer osv eftersom dom är så depserata.
Hoppas bara att allt kan lösa sig snart så folk får tak över huvudena.

Har dragit på mig en förkylning lagom till att skolan ska börja dessutom.
Ingen bra timing.
Feber, ont i öron, ögon och hals.
Kan ju lova att det inte alls är skönt iaf!

Firade Pontus som fyllde år igår, mysigt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0