Det var längesen jag skrattade så mycket.

Skolan var lam som vanligt och första lektionen handlade om sömn,
passande när jag inte ens kunde hålla ögonen öppna!
När vi egentligen borde ha pluggat som mest letade vi bil och tog en roadtrip till donken där kaffe och cola inhanlades.
Sista lektionen var så tråkig så att jag skrattade bort den.
Några ord med Jögga och sedan vidare för att köpa pizza med "den lilla familjen".
Kom fram till att vi inte träffats allihopa sen min födelsedag vilket var synd och skam.
Frugan höll på och fixa springnota när polisen stod i kassan därefter blev det killfilm och klipp.
Ett evigt sökande om filmen "tre" som tydligen skulle vara väldigt kul, men vi fick inte chansen att spana på den.
En kall promenad hem och en kidnappad Gråben, ett försök för att få pontus att skippa den rosa festen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0