?

Nu när jag börjar skriva så har jag ingen aning om vad det ska handla om.
Men en text kanske inte behöver handla om något speciellt egentligen.
Bara saker som poppar upp.

Människor, vi är alla människor men av olika sorter.
Vi kan nog dela in oss i hur många grupper som helst.
Vissa grupper är större än andra.
Några är små och rymmer bara två och två.
Det är nog dom jag gillar mest men kanske inte funkar i längden, eller kanske.
Vissa förstår sådant andra inte har en tanke på.
Andra har aldrig varit där och då existerar inget heller.
Dom som inte fattar har jag bara lust att proppa med känslor, jobbiga känslor, så dom får känna av hur saker och ting kan kännas.
Medlidande och lite mer känslomässig tankeverksamhet skulle inte skada.
Jag kan dela med mig, det kan många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0