Fixardagarnasdag

När jag vaknade så var min ena arm och hand helt borta.
Eller ah, det kändes så iaf.
Den var helt sladdrig och mer som gummi än vad den brukar vara annaras.
Läskigt!
Jag har börjat bli en sömngångare och skrattar nog  mest på lektionerna.
Skönt att det bara är jag i klassen som är och har varit väldigt trött och tyckt illa om skolan den senaste tiden ?
Shoppade loss idag också och det inhandlades massa saker, dock var mitt uppdrag på stan något helt annat så det failade riktigt mycket.
Hoppas det fixar sig senare i veckan iaf.
Det är ju som sagt alla hjärtans dag snart...




Kommentarer
Postat av: frida

oh det ser fint ut! visa bättre bilder :D

2010-02-11 @ 21:21:34
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0