The greates love of all

Efter våran lilla återträff med "familjen" några dagar innan så beslöt vi oss att ägna fredagen tillsammans medl öl och minnen.
Det var längesen jag trivdes sådär bra som jag bara kan med dom.
Vi sprang genom snöstormen för att nå våran taxi men den ignorerade oss i ca 40 minuter.
Just då önskade jag att vi hade satsat på en svartis istället.
Då hade vi sluppit se ut som snögubbar när taxikillen som var sugen på fest hämtade oss.
Nu när jag tänker tillbaka på det var det iof väldigt mysigt.
Stå och klamra sig fast vid min älskling och hacka tänder i takt.




Dagen efter bara flöt på och senare mot kvällningen hade vi kräftskiva.
Partyhattar, snapsvisor och mycket skoj.
För några minuter glömde vi nästan bort att det var vinterlandskap utanför och alkoholen värme våra kroppar sådär som solen brukar göra annars.












Kärlekens dag bestod av söta filmer, rosor , mat och pussar.
Jag är lyckligt lottad som har en ungerbar människa att fira den och många andra dagar med.















Kommentarer
Postat av: frida

jag vill också bli ihop med dig och äta massa god mat. haha

2010-02-16 @ 15:33:24
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0