illamående

Jag vet inte riktigt vad det är eller varför det är så men allt gör mig bara illamående.
När jag vaknar och börjar tänka på dagen, det gör mig fruktansvärt illamående och sen bara fortsätter de.
Tankarna i huvudet är fruktansvärt jobbiga och dom skulle jag helst vilja plocka ut och lägga i en ask med ett obrytbart lås.
Kan nog säga att jag behöver all tid i världen så jag kan hinna med det mesta.
Tänkte sluta upp med att dricka också, iaf för en tid för det ger inte ett skit.(får se hur länge det håller)
Om jag skulle ha kul hade det varit en sak med den där tiden då party var kul försvann för längesen.
Jag blir bara konstig , förvirrad och  framförallt ledsen.
Inte bara jag som blir konstig heller utan en stor del av alla som är ute är extremt konstiga och ett par lömska horn växer ut i pannan på dom, det har jag sett många gånger nu.
Jag vill flytta, för jag är trött på Västervik.
Jag är nog trött på det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0