"ja, aldrig hört talas om grönmögel köttbullar?"

Nu har jag suttit sådär länge i soffan med laptopen i knät så det känns som jag har växt fast.
Den äckliga psykologin är iaf klar nu och tack gode gud för de.
Äntligen slut på A och nu väntar B på mig.
Det där pluggandet tar aldrig slut känns det som, men det gör det.
För om några månader kommer ju studenten.
Men fy tusan va länge det känns tills dess.
Jag är ursugen på korv men som vanligt har vi inte det jag vill ha här hemma.
Bara torra mackor och krispiga wienerbröd som inte alls känns lockande.
Fy va synd det är  om mig och bara mig.
Saknar dessutom min pojkvän som är flera mil härifrån. BU



Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack!:D och skiiiiitsnygg header!

och fan, jag ska ta tag i min psykologi men de går inte :(

2010-01-21 @ 21:07:51
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0