Jag är hungrig på något men jag vet inte vad.

När jag kände mig som deppigast i torsdags och jag hade konstaterat att snabbmakaronerna var slut så ringde det på  dörren och vem stod där, jo MARTIN!
Just då var hela jag exstas och mitt hjärta slog som en idiot, min dag var räddad.

Fredagen käkade jag pizza med min kusin som äntligen har kommit tillbaka från chile.
Pratade om hur livet hade varit för oss båda och som ni kanske förstår så hade vi väldigt väldigt mycket att prata om eftersom hon har varit bortrest i ett halvår.

Efter ett tag rumlade min fru in hos mig och det blir soffhäng då vi spanade på fladdermöss som sög blod ur folk och hönor.

Märtas syster joinade också och hon hade big probs med sin dator.
Datorn hade gett upp hoppet på att leva och ville väldigt gärna ta med sig flera tusen bilder ner i graven men efter många om och men räddades både bilderna och datorn som fick ett nytt liv med windows 7.

På lördagen gjorde vi visst inte så mycket, inte vad jag kommer ihåg..
Eller jovisst ja, vi fick för oss att fiska och begav oss ut på isen.
Det var kallt och långtråkig så efter tjugo minuter eller något var vårat friluftsliv slut.

Konståkning och några bra filmer blev vårat avslut den dagen.



Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack! kände att jag behövde få ur mig de där..

2010-01-24 @ 16:04:40
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0