Liten stor planet

Skolan var som vanligt och alla andra var som vanligt.
Sega och ville helst sova.
Efter den hemska engelskalektionen där vi återberättade historier om gamla tanter och filosofilektioner gick jag över autobahn.
Hack i häl hade jag en läskig svartklädd människa som frustade lite läskigt , jag själv hackade tänder som en hackspätt.
En tripp till willys med frugan och som vanligt möttes man av lustiga människor  som antingen var desperata efter frukt eller log sådär läskigt åt än. Ussssch !
Några ostar hade vi med oss hem iaf och självklart lite frukt.
Jag stångades med köksluckor, resultatet var ett horn i pannan och några stjärnor över huvudet.
Little big planet lir och sen var den fina dagen slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0