spyro och msnvärlden

Det har hänt en hel del dom här dagarna nu

Pappa försökte lära sig åka skridskor igår och han såg ut som ett mumintroll på hal is med en kondommössa på huvudet.
Längesen jag skrattade så mycket faktiskt.

Nu lirar jag det underbara spelet spyro och njuter av att ta det lugnt medans min man åker skridskor på snö.
Tror jag har det lite bättre än han just nu.

Nyår var kanonbra dessutom och vi hade det lugnt och bra.
Jag, martin och patrik körde på hemmachill med goda baguetter, film och ett helt gäng fyrverkerier som vi poffade lite hela tiden.
Två flaskor champange avverkades och hela världen var så underbar.

Tänk att två högtider blev så bra,
jag tror på tvåtusentio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0