Start wearing purple

Jag hade helt glömt vad dagen innbar och sov gott och drömde sött.

Vi köpte en liten godispåse för 500kr och sprang sedan in på bion för att vi var panka jag tror vi rånade en grönsaksaffär på salladshuvuden också...

Sen ringde telefonen och jag fattade att jag forfarande låg och sov när klockan var tolv.
Efter tio minuter var jag redo med varm choklad i termosen och påväg ut mot löga med den unga familjen.
Vi stod ut en stund med kylan som ville ta död på både våra fötter och händer och vi fick troligtvis i oss en halv grillad korv var sen flydde vi snabbt som ögat till den söta lilla röda bilen.
Rockband och run to the hills.

Nu är jag hemma och lyssnar på gypsypunk, fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0