Vi tittar på hitta nemo istället för att gråta

Jahopp, då börjar det vanliga livet igen och man har ångest över allt man MÅSTE göra för att klara sig i skolan.
Jag hatar det verkligen och har svårt att förklara hur mycke det tynger mig.
Det är inte det där med att gå upp tidigt på morgonen eller att vara i skolan som är jobbigt utan det är sen när jag kommer hem och ska ta tag i det man måste göra.
Det funkar inte , det tar bara stop och istället för att göra det kryper jag ner i sängen och råkar somna till i  några timmar.

Nu måste jag fixa saker att se fram emot så att det blir ljusare i mitt liv.
Jag måste komma på sätt att förmedla alla känslor som sitter inne, så att jag inte blir ensam med dom.
Alla tankar måste delas upp i olika fack och vissa borde nog läggas undan för en lång tid.
Sluta oroa sig så mycket för framtiden, jag lever idag och förhoppningsvis imorgon också.

Ah okej, det blev väll massa jidder på en och samma gång nu och jag skriver bara allt det här för att komma ihåg det och sedan läsa detta om och om igen.
Men det kan nog funka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0