Jag äger en skylt där det står " DREAM" och det är just vad jag tänker göra

Känns som jag skriver lite för lite nu faktiskt.
Och dagarna bara drar iväg.
Snart är sommaren slut, tro det eller ej.

I förrgår sov jag dåligt, det var måsarnas och våran tickande fläkts fel.
Jag bor i en lägenhet nu.
Tror att det kan bli bra.
Shoppat blommor så nu känner jag mig fattig.

Visfestivalen är sämre än sämst.
Jag säljer glass istället.
Många blir bara dumma med alkohol och tänker som 6åringar.
Det är fail faktiskt.
Palla vara nästan vuxen och sedan med några munnar av något stark förvandlas till ett stort monster med en ärthjärna.

Jag känner mig  som en hemmafru, det tycker inte han om.
Det ska ju vara jämnställt.

Jag har hittat mina blå blå pojkar nu, så nu känner jag sommaren i hjärtat.

Min kompis är försvunnen, vet inte vart hon tagit vägen.
Kanske sitter på en öde ö och äter kex.

Disktrasor är underskattade.
Jag behöver en nu.

Nu ska vi bli vuxna du och jag.
Rösta på ett parti och tjäna pengar för att överleva.
Vi tycker det är läskigt, precis som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0