All i wanna do is * bang bang bang*

Har suttit ute ungefär hela dagen och försökt bli brun men jag vet inte riktigt om jag lyckades.
Pluggade filosofi och nu känns det som jag har ett getingbo i huvudet.
Kanske är det den där flugan som jag råkade svälja innan idag som har hittat ett fint ställe att föröka sig på eller så är det alla filosofer som vill banka tankar i huvudet på mig.
Fast det är nog varken eller, eller allt på samma gång.
Men jag håller nog på att bli sjuk för fy va seg jag är.
Precis lagom till prov,redovisningar och annat skit!
Männen i huset styr med elektronik och nu vill jag bara sova, sova lite till och sedan vakna upp när betygen är satta.
Nu de kommande dagarna kommer jag vara mer död än levande.
Sjung om studentens lyckliga dag vare ju, men pyttsan heller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0