Grimslövsbussen och bästa kompisar med alla

gick upp tidigt för att följa med på innebandyturnering.
Inget jag tycker om egentligen men med massa tekniska prylar där roliga spel och bra musik fanns tillgänglig så var det nästan kul på riktigt.
Dock kom jag aldrig till den nivån då jag stod och hejade på när min man och hans kompisar spelade, utan satt och nynnade på håkan hellström istället.
Köpte ett lass med öl och käkade finmiddag som bestod av makaroner , schnitzel och vitlökssmör.
Sen högg vi in på den härliga alkoholen.
Hade en trevlig stund här på folkhögskolan och sedan blev det utgång i den iskalla natten.
Allt började bra men slutade kanske inte lika bra direkt.
Jag hatar att man blir så skev i huvudet när man dricker men ändå så gillar jag det på samma gång.
Avslutade kvällen på donken då en brat försökte få oss utslängda.
Efter en stund då både personal och äckelbraten hade stått och tjatat på slog sig äcklet ner vid vårat bord och ändrade attityd dramatisk.
Hans slutord var " förlåt för att jag var så otrevlig mot er, och tack för att jag fick ha er som sällskap. Hoppas ni gör allt som jag skulle gjort, då kommer ni lyckas"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0