Den lame svanen

Den första cykelturen i år blev idag, har inte cyklat sen i november tror jag så kändes både fresht och behövligt.
Jag älskar att glida.
Och glida gjorde jag redan innan jag började cykla.
Trampade i en hundskit och pga. det blev jag fem minuter sen till min första och enda lektion.
Läste konstiga poetiska stycken och gled sedan hem igen.
Testade min balklänning och kände mig åter igen nöjd över mitt val.
Skuttade ner på rummet och öste peppmusik.
Drömde mig bort till min egna lilla värld där allt är perfekt.
Sjöng sönder till Only hope.
Sen dök pölla och tobie upp.
Kladdkaka och ankmatning blev dagens avslut.








Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, men den här staden är ju verkligen ett slag för sig. Vet folk som flyttat hit för ett tag men vill flytta snart igen för staden är helt skev. Vi får börja göra den till en festival året om!

2010-03-08 @ 22:39:14
URL: http://dressyrsprayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0