en mars i diket

Käkade god mat med Tove när jag kom fram till Växjö och vi pladdrade på som vanligt.
Tyvärr träffas vi för sällan, men får bli en ändring på det!
Fick stressa mot slutet eftersom sista bussen till buschen gick 20 över 6 och där satt vi och käkade vårrullar vid tio över.
Som vanligt är jag ute i sista minuten men har en tendens att alltid hinna i tid iaf.
Tantäcklet på bussen trodde inte jag var ungdom utan gammal och jag fick betala dubbel pott.
Usch!

Tattade en cykel idag och tog oss till Ica Nära som ligger för långt bort när det regnar och när växeln på cykeln har gått sönder.
Handlade nyttigheter som nutella och billys.
Blev som ett litet barn när jag såg nutellaburken och var inget snack om saken att jag skulle ha de på min nästa macka.
"du tycker inte ens om mackor"
"jo om det är nutella på"

Just nu chillar jag med bra musik i öronen och undersöker vilka sminkprudukter som kan vara bäst.
Vill köpa massa kläder och skor nu också men är tyvärr nästan pank.
Skulle va skönt att vinna lite pengar, men om jag varken spelar eller köper lotter så lär jag inte vinna ett skit.
Vill ha en gaykompis också, skulle vara kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0