Jag kan bara äta glass !

Sådär, nu var det gjort.
Kom till sjukhuset vid klockan halv 8 och fick ligga o chilla tills klockan blev 12 och det var dags för operation.
Drömde om massa olika saker under de timmarna jag slumrade till.
Att jag bodde i ett rum fullt med badankor, åt jordnötssmör, hade fest på sjukhuset, sprang runt på en strand med martin och låg i en liten båt och kollade på stjärnorna.
Det gör jätteont i halsen nu och har bara fått i mig en liten glass.
Blir nog att leva på det i några dagar nu.
Söta Martin har jag som sällskap och vi spelar uno.
Antingen så är jag bäst på uno idag eller så är bara martin snäll och låter mig vinna.
Har iaf vunnit massa gånger nu.
Jag har tanter som rumskompisar som vimsar omkring och stimmar, tror det kommer bli en härlig natt!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

tack så himla mycket :) kram kram

2010-03-30 @ 19:17:10
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0