Jag vill spola fram men pausa på samma gång .

Åkte fram och tillbaka till kalmar.
Klappade små söta hundar på huvudet och bar ett tungt skåp.
Drack öl med kompis och försökte lära honom att tycka om min nya spellista på spotify.
Frös sedan sönder på västerviks gator.
Mötte min man som var sen och åt hårda makaroner.

Solade. kollade i album. hittade bortglömda bilder på min gamla dator. drack vin. åt läskig fondue då vi doppade champinjoner i het olja och helt plötsligt smakade dom kantareller. kollade på melodifestivalen fyra timmar efter. drack pappas egengjorda drink och sen skallade vi kudden.

Åt kött, ville ha grillfest , shoppade en mössa , kollade på när stora pojkar blev små pojkar och lekte med den stora helikoptern. Drömde mig bort till underlandet och kollade sedan på wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0