Vasaloppet nästa år ?!

Det var sol och jag var glad.
Tänkte sluta upp med tråkiga och deppiga inlägg nu och satsa mer på de roliga och glada händelserna i mitt liv.
Tror allt blir lite mer peppt då.

Jag har tagit upp mitt kaffedrickande igen och dricker sisådär sex koppar kaffe om dagen.
Tydligen ska tre till fyra koppar kaffe förhindra alzeimer när man blir äldre, låter bra tycker jag.
Tyvärr så har jag fått skippa mina jordnötter som jag levt på tidigare vårar eftersom min man inte tål dom, så nu måste jag komma på något annat som kan passa ihop med mitt kära kaffe.

Igår testade jag på skidor för första gången och herregud vad vi skrattade.
Jag var väll ingen stjärna om man säger så men jag kunde iaf ta mig fram, alltid något!
Gled både bak och fram och tyckte om att känna på snön med rumpan.
Nedförsbackarna som inte var några direkta nedförsbackar var brutala i mina ögon och jag dog av garv när jag skulle ta mig över en liten "bäck".
Solen som gassade på var ett plus dessutom och med min söta vattenpipa tillhands och en vit åker så var stunden sagolikt bra.

Käkade såsig pizza också.
Fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det för pizza längre.
Såg mer ut som en pizzakartong fylld med kebabsås som vi hade med oss hem.
Så beställ aldrig pizza med extra sås en lördagkväll när det är  randoms som arbetar!
Kan bli fasligt äckligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0