Vart tog solen vägen ?

Jag vaknade tidigt idag eftersom jag somnade tidigare än tidigast igår.
Trodde dessutom att det var fredag idag och blev lite stressa när jag kollade på klockan som visade halv tio.
Martin , han sover fortfarande och säger att han är trött vilket nästan är omöjligt efter tolv timmars sömn.
Idag ska vi äta påskmat för att nästa vecka har jag ont i halsen.
Jag ska operera bort mina halsmandlar och just nu är jag både nervös och skraj inför det.
Rädd när dom ska sticka in nålar, bli sövd och sedan rädd för att det ska göra otäckt ont när jag vaknar upp.
Men men, jag ska äntligen bli kvitt dom äckliga bollarna och slippa sjukdomar som attackerar mig gång på gång.
Hoppas bara att min röst kommer tillbaka snabbt, för den behöver jag inför alla konserter!
Nu tänkte jag faktiskt ta och äta lite frukost, sådant som händer någong gång om året och sedan tänkte jag ge mig ut på äventyr.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0