"Brukar du göra det ibland ?"

Idag tog vi bort det sista som fanns kvar av julen.
En slinga med istappar.
Kändes dock inte som om man hade behövt att göra det, för hur ser vädret ut nu?
Ungefär som det brukar göra i december.
Jag saknar solen, jag har nog saknat den hela helgen.
Det är som man får mycket mer glädje och mer ork när den är framme.

Helgen gick snabbt som vanligt.
Jag och Martin styrde upp mat både i fredags kväll och i lördags.
Började med tacos och blev lite mer vågade sedan och fixade fläskfilé inlindad i bacon och råriven potatis dränkt i vitlök.
Vi lyckades verkligen och det blev hur gott som helst.
Man kan nog säga att helgen gick ut på att äta och sitta i soffan eller något.
Om bara några dagar är  det helg igen och Martin kommer hem.
Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0