Det är så synd så synd så syyyynd

Idag kom jag försent till första lektionen, jag lyckas alltid med det.
Idag berodde det dock på att jag tappat min nyckel på vägen till skolan och fick vända.
Satt i skolan för länge och bara chillade.
Fick lyssna på pöllas sommarhistorier då han druckit öl och kollat på soluppgångar bla.
Sen bar det ner till stan där jag satt och halvsov med jonas och lyssnade till alkisarna och måsarnas skönsång.
Blev bjuden på kaffe och sedan cyklade jag hem i det fina vädret.
Just nu sitter jag i min säng och tycker så förbannat synd om mig själv så det är sjukt.
Egentligen är det mer synd om alla andra men det går inte in i hjärtat och huvudet så just nu är det mest synd om mig själv.
Synd att allt jag ser fram emot och planerar aldrig blir som jag tänkt mig.
Jag ska sluta hoppas, jag ska sluta tänka och bara ta dagarna som dom kommer.
Då slutar nog allt tråkigt att hända mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0