Det går bra nu, kompis

Chillade runt på skolan och som vanligt gjorde jag inte något alls mer än att jiddra och ha ångest över allt plugg jag måste ta tag i när jag väl kommer hem.
Träffade Tobbie och stod och pratade i en timme om allt mellan himmel och jord.
Pontus kikade förbi och vi drog iväg på pluntjakt.
Hittade dock inte någon men det inhandlades lite shampoo och parfym.
Skrämde pingviner och vi hamnade senare i pontus säng då vi spanade på lite klipp och snackade bal.
Efter mycket tjat på att jag var sugen på  donken fixade Pölla ihop några egna burgare som var godare än godast.
Sen skrattade vi åt de failade  sångarna i eurovision...
Gick hem i regnväder och kände mig dum som bar runt på en shampooflaska, såg nästan ut som jag hade tänkt och dra en dusch på gångbanan.
Nu är jag duktig och pluggar och dricker kaffe i stora glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0