JAG GLÖMDE MIN GLASS !

solade nästan näck på innegården och blev både brun och fresh.
vi flätade ihop vårat hår och såg ut som mongon.
vi skrattade och tvingade sedan lillebroren att ta kort på oss.
käkade flådig pizza och bernta bjussa på jordnötsglass till min halta lotta.
läppen svullnade upp på min jordnötsallergiske pojkvän
och swish så var vi på sjukhuset och han knaprade cortizon.
andnöden försvann och vi somnade.
idag vaknade jag tidigt och drack kaffe i parti och minut.
sängen brakade sönder så nu har vi bytt säng.
träffade tvkändisen uffe ballaballa utanför kvantum, han drack juice.
nu ska jag på promenad med min granne skatan.
pratade mkt och vandrade i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0