Jag önskar att mitt liv var en festival

Min helg i skogen har varit riktigt bra.
Tror den har bestått av det mesta.
Kärlek, skratt , tårar , alkohol , människor , grillat kött , trashade bord, losta förklaringar, vattenpipa , cyklar och skärpmat i stora mängder.
Allt detta får mig att längtar mer och mer efter den riktiga sommaren.
Då skolböckerna är bortglömda, värmen gör oss galna, folk börjar leva på riktigt och blir mer spontana och framför allt, vi är fria!

Just nu har jag för många  arbeten att ta tag i, dom känns inte lockande för fem öre.
Men om jag tänker efter så  är nog inget direkt jobbigt egentligen, för snart slipper jag dom föralltid.
Måste bara hitta lite inspiration och motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0