isbiten måste smälta

Idag när jag vaknade första gången var det som om någon borrade eller kanske vibrerade i min vägg lite titt som tätt.
Jag kan inte förstå vad det kan vara eftersom jag bor i källaren och ingen är hemma. Jag hade en liten teori om att det kanske var några jordskalv som stökade runt lite. Men det kan det nog inte vara.

Just idag känns allt bara så tomt.Så tyst och på något sätt känns det som jag har hamnat ett år tillbaka. Det är svårt att förklara. Men känslan jag har i bröstet och kroppen känns så väl igen. Jag vet inte riktigt om det är bra eller inte. Men det är som om huvudet skulle vara inställt på "om två dagar ses vi". Att jag skyndar mig iväg när klockan är kvart över sex till ett annat hus och väntar där med en pirrande mage, förhoppningar och längtan.

Men det var som sagt ett år sen. Nu är inte något sig likt längre. Jag hoppas saker kan bli mer sig likt någon gång men då måste vi alla börja inse saker och ting.  Bestämma väg och känna efter i hjärtat vad som är rätt och vad som är fel.
Mognad kanske man kan kalla det för.


Jag älskar dig så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0