Klada hestar

En måste göra lista:

  • Jag måste gå upp tidigare så jag både kan njuta av lite frukost och sedan inte missa dagsljuset.
  • Ta kort på all vacker snö. Den är faktiskt mysig. Var ute i den nyss. Trots att det yrde runt. Man kunde inte ens se vart vägen fanns, utan allt var bara ett.
  • Planera vad jag ska stoppa i mig varje dag.
  • Börja sjunga mer, och leta upp okända låtar som kan göra än lite glad när det väl blir mörkt.
  • Kolla igenom alla Harry P filmer och sedan se till att se den sista på bio.
  • Beställa True Blood böckerna.
  • Pussla ihop mina vackra pussel.
  • Sluta vara en surkärring och lära sig att le och se saker från den ljusa sidan. Bli en optimist helt enkelt!


Finns säkert massa annat jag borde starta med eller tänka på eller ändra på. Men det kommer jag väll på imorgon för nu börjar jag bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0