kort kort kort för att komma ihåg

Ibland är det sjukt segt att vara den som alltid håller i kameran. Man blir ju aldrig med på bild och jag som tycker det är så kul går miste om det. Visst, jag tar kort på mig själv. Men det är ju nästan enda chansen till att jag blir med på några kort. Jag liksom minns genom kort. Om det aldrig blir kort på mig , hur ska jag då kunna komma ihåg hur jag en gång såg ut, hur jag sminkade mig och hur krulligt mitt hår just var den där dagen då det snöade så mycket?
Fler människor borde skaffa sig kameror, dom kostar ju inte så mycket. Och sedan börja ta lite mer kort på allt.
Speciellt på mig. Hehe


Tänkte snygga till mig nu iaf, och ta lite kort på mig själv för att kunna sitta och pilla på något sen när jag slukar lite glögg. Chaooo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0