När tanken slår dig



tankar slår mig varje dag.
de slår mig i huvudet och de slår mig i hjärtat så det bankar till lite extra.
ibland mår jag illa pga att dom slår mig i magen och då vill jag bara kräkas.
mörka dagar är vackra.speciellt när det regnar på fönsterrutorna och lämnar spår av tårar.
det är nog tårar från himlen som ängrarna fäller.
dom ser mörkret i världen och det lyser igenom hos oss här på jorden.
det är vi här i norden som får känna av det mest.
och det är nog för att vi har det bättre än andra.
vi ska känna mörkret som är på jorden.ta det till våra hjärta och sedan göra något åt det.
det är därför hösten och regnet och sedan snön finns.
det är tur han hittade på ljusen och elden till oss. annars hade det nog blivit lite för mörkt.
vi tar oss igenom det och blir starkare så vi sedan kan göra något.
ge något till hela världen.
en vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0