shoppshopp

Idag har jag handlat på rumänienhjälpen. Det var halva priset på allt så mina saker gick på 80kr.
Det blev en jacka, två linnen, en karaff och en liten burk.
Jag fick för mig att burken och karaffen skulle bli krukor så efter secondhandshoppandet gled vi vidare till blomsterlandet.
Där köpte jag mig en liten rosaröd blomma, lite murgröna, en amaryllis och grus.
På willys inhandlades också pepparkakor och pepparkaksdeg.
Väl hemma , då vi skulle sätta igång med pannkakskalaset så kom vi på att två dl mjölk inte räcker så långt.
Så i regnstorm tog vi oss till närmsta butik och köpte oss lite mjölk, samt mellanfil. Något jag aldrig testat på innan.
Pannkakorna blev flådiga, små, stora och några väldigt tjock. Sirap hade vi på dom , vilket var väldigt gott!
Senare blev det att spana jackor, skor och dricka god äppel/kanel glögg.
Rekomenderar den! Hur god som helst.
Nu sitter jag med M som spelar pangpang spel och jag har lite skolångest.
Snart är iaf helgen här igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0