skrap i näsan typ?

Jag kände mig skev i ögonen när jag satte mig i den där obekväma stolen hos han Jonas, min doktor.
Han spanade med speglar i min hals och en stund senare fick jag byta om till den snygga långtröjan med knappar på och fick ta på mig dom där skeva sockarna som min narkosläkare sa var från 60-talet och borde utrotas.
Tanten som skulle sätta kanyl på mig failade rejält. Kände som dom stack mig femhundraelva gånger men egentligen var det bara fem gånger. Men fem gånger räcker gott och väl när man är rädd för sprutor och allt sånt dära.
Någon gång försvann det, en annan gång rullade de iväg, tredje gånger sprack det och fjärde gången var dom rädda att det inte funkade och femte tog dom blod från mig.
Dom skyllde på att jag var kall och tog därför värmesaker på mig som sedan brände mig på armarna.
Innan jag skulle sövas snackade jag och narkosläkaren om foton. Han hade en gång velat bli fotograf sa han och började snacka om kameror, diabilder och saker som var vackra att ta kort på.
Riktigt trevligt att ha sådana människor runt sig precis innan man somnar.
När jag vaknade upp sa tänkte jag samma tanke som förra gången
"varför gör jag det här mot mig själv"
För fy tusan va ont det ska göra i halsen var eviga gång. Halssmärta är något som är hemskt. Jag är glad att mina bollar redan är borta så jag slipper alla halsinfektioner då det känns som man har svalt en badboll när man ska svälja.
Nu hoppas jag att jag får sova bättre i framtiden och kunna andas bättre över huvudtaget.
Chill i huvudet är jag och när jag skulle brygga kaffe tappade jag all kaffesump på golvet. Det är inte kul!
Har iaf snaskat i mig lite ben and jerrys nu och uhhmmm, så gott de va!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0