all i want now is a white light moment

Folla, pizza, brie och ölkorv. Jotack , det ska ju vara klass på det man stoppar i sig annars kan det ju va.
Vi hade det mysigt och spelade kort och hade tända ljus. Det är alltid en evig fight om lampan ska va tänd eller inte och allt slutar med levande ljus. Inte så dumt faktiskt men det som är lite trist är ju att det inte blir ljust utan bara mysigt.

För första gången så pratade jag faktiskt med hela familjen jag var hos och det var annorlunda.
Där satt vi alla bänkade framför idol och lyssnade nog inte så mycket på musiken utan satt istället och bedömde snyggheten på folk. Olle och Elin är klart snyggast tyckte iaf jag och K.

Den senaste tiden har jag kollat mycket på vampyrserier och jag lovar, tillslut börjar man tänka som en själv eller något. Inatt vaknade jag hundra gånger om och kollade på mig klocka som tickar. Tickandet blev tillslut så högt och kändes precis som om den tickade i takt med mitt hjärta så jag slet ut hjärtat på den så den blev tyst.
Sen varje gång jag vaknade tänkte jag "jag måste ha blod" eller "bara dom inte tar mitt blod,det är så värdefullt".
Då fick jag säga högt till mig själv. "jag är ingen vampyr och jag kommer inte missa bussen imorgon".

Jag blir knäpp när jag vet att jag ska ta bussen till något ställe eller rent av bara resa en liten bit och det blir ju inte bättre när man sover helt själv. Det är faktiskt hemskt att sova själv.Det är som en bit av ryggen bara domnar bort och är inte hel. Man behöver en till kropp för att allt ska kännas helt.

Snart sticker jag och Em till den stora staden. Där ska vi skrika (sjunga) oss hesa till min prins som sjunger om mig.
Alltså Håkan Hellström.
Åh va bra det här kommer bli.
Vi kommer säkert gå vilse, hamna fel och bara virra runt.
Men det är när man just är virrig och man kommer fel, det är sådant man sedan minns och kan berätta för alla sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Honom såg jag live sommaren 08. Förmodligen den bästa konserten jag varit på!

2010-11-13 @ 17:20:47
URL: http://sandrasamuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0