Vänligen try again om några minuter.

Sunkfacebook är nere.
Jag är också nere, fast på mitt rum. Sitter här med tända ljus och sjunger julsånger idag igen. Det är mysigt. Känns som jag skulle kunna leva på det här hela vintern. Fast visst, det skulle nog va trevligt med lite sällskap också någon gång ibland.
Idag käkade vi på kina. Det blev min frukost.Väldigt god frukost faktiskt. Dom hade en ful lökstaty på resturangen och en kruka man kunde snurra på.
På vägen hem skrämde jag en tjock kvinna som tog upp hela gångbanan med sin barnvagn. Jag plingade på henne och sen kunde vi inte hålla oss för skratt.
Vi kollade lite på tv sen gick vi ut i kylan igen och gick åt var sitt håll.
Möttes gjorde vi sedan på facebook igen.
Men nu är facebook uff och nere.


Jag sa wäää till telefonen och han svarade mig med att säga " det spelas ingen musik"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0