Vardag

Igår drev jag och F runt på stan. Som vanligt gjorde jag av med lite pengar och åt min favoriträtt, bakad potatis!
Det blev en kofta med renar, ett par gröna leggins och ett spetsigt linne.
Senare kokade jag kola som blev sjukt god. Väldigt bra för att vara första gången jag testade på de, och trots att jag helt glömde bort kolan på spisen ett tag. Den skötte sig helt enkelt själv.
Tog sedan ett långt bad med Håkan sjungandes i bakgrunden.
Drog mig senare vidare till M efter att ha släng i mig lite omelett med svamp och satt sedan resten av kvällen i en fåtölj och hade det bra.
Nu har jag fått för mig att jag ska handla på secondhand. Så får se vad jag släpar hem senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0