en skola utan lärare skulle vara det perfekta alternativet

Jag skulle lätt kunna gå i skolan hela mitt liv känner jag just idag.
Men nu går jag typ varken i skolan för att alla är förvirrade och skiter i mig eller har ett jobb.
Var på arbetsförmedlingen idag.
Tycker det är skönt att datorerna funkar så bra och en sida där det står "error" på kommer upp under varannat klick.
Skoltiden var bra.
Rutiner, häng och man fick lite pengar för det.
Man fick träffa folk man tyckte om och visst, man blev plågad av tråkiga uppsatser och annat.
Men det var det faktiskt värt!
Om jag nu inte hade varit tvungen att fixa några kurser så hade jag lätt dragit till en folkhögskola eller liknande.
Träffat folk, fått pengar och lärt mig lite som man sedan kanske skulle glömma bort efter en stund.
Men det kommer väll.
Jobb är inget som lockar iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0