Kände mig som Archimedes

Jag trodde det var fint väder ute men när jag öppnar dörren möts jag av annat.
Var dyngsur när jag kom fram till skolan.
Fixade iaf så jag fick fotografiskbild B.
Tummen upp!
Hängde lite på netto också.
Fy vilka läskiga människor det fanns där, dock kändes det nästan som om jag passade in där.
Var helt dränkt, sminket var på fel plats och håret såg ut som ett fågelbo.
Känns som om jag har lyckats få en kallsup.
Kliar sådär lagom skönt i näsan och halsen.
Som det gör när man hävt i sig för mycket saltvatten när man lekt i medehavsvågorna.
Kommer säkert bli förkyld.
Ett bra tag sen sist nu faktiskt.
Måste ha varit innan jag opererade bort mina bollar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0