liten citrus och tv´s på gatan.

Vi testade på ungefär alla spel vi hade och vi kingade på krigarspelet med kineser.
Vi var också bra på bilspelet men min lirkompis dosa gick sönder och segade ur så då tog det roliga slut.
Hon visa vad hon hade för skills på sitt japanska spel med ballonggubbar och jag visade hur lätt det var att spela tarzan.
Var nyss ute på en promenad för att rensa hjärnan lite.
Träffade på en läskig grävling och två läskigt tjocka gubbar.
Jag är faktiskt rädd för grävlingar kom jag på.
Så när jag gick runt där mitt på gatan så oroade jag mig mest för att bli biten och hur jag skulle få tag på hjälp.
Ibland är det skönt att vara ensam i mörkret.
Men helst av allt skulle jag vilja ha någon att vandra runt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0