telefonkö är skönt

Haha
Min dag försvann faktiskt.
Och nu är det redan kväll och nästan mörkt.
Eller nästan mörkt , det är mer grått och blått utanför mitt smutsiga fönster.
Det var ljust innan, när jag vandrade med killen i blåröd jacka ner till affären för att köpa flingor.
Han var glad för sin iphone, jag var ledsen för min aldrig kommer.
Vandrade vidare med mitt paket med flingor i som var prydd med Shrek som lyste grön.
Drack mitt goda kaffe och stoppade sedan i mig mina flingor i ett naffs.
Kollade på Top Model och fick inspiration.
Skyndade mig ner till sminket och började kladda, satte på mig en krans av grenar som annars brukar hänga på dörren och slet sedan tag i kameran.
Min sångläxa som jag inte kunnat ta tag i innan kändes nu så lätt, och tonerna och ordern bara gled ur munnen medan jag gjorde en god sås till maten jag sedan skulle stoppa i mig.

-Pappa , ser jag ut som en vegan ?
-Ja, du är sådär blek och smal.
-Det är för att jag inte solar ! Men dricker veganer alkohol ?
-Ja, men inte den mexikanska tequilan som det finns en mask i.

Nu ska jag nog ta tag i plugget som jag kollat på i smyg lite korta stunder under dagen.
Tror dom längtar efter att bli gjorda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0