Tillsammans är vi starka , framåt ska vi gå



Jag andas luften som är våran och ser med både mina och dina ögon.
När jag minns något kramar jag om mig själv hårt och går iväg med raska steg.
Biter ihop krampaktigt och tänker  " sluta vara dum".
Jag vill säga: Vi drar iväg , vi sticker dit , vi gör det, vi gör det där.
Får jag säga det någon gång eller ska det fortsätta vara ett drömmande?
Kuddarna i min säng vet allt jag tänker på och allt jag går igenom.
Mina kuddar vill veta allt om dig.
Precis som innan.
Jag tycker om att vara själv.
Jag tycker om att vara "i min egna lilla värld".
Jag tycker om att vara jag.
Men att ha något mer än det jag har nu tycker jag bättre om.
Att dela är bättre än att ha allt själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0