Tack ;*

När det gäller att passa tider så kan jag vara bra på det ibland.
Igår var jag sådär otålig och det kändes som att jag hade väntat på att klockan skulle bli sex i evigheter.
Gled till emma och där blev jag pyntad med girlanger som glittrade.
Fick en söt liten försenad födelsedagstårta med godisnappar på och massa ljus.
Spelade barngeni som jag fick rota fram i en garderob och vinnaren av spelet blev ju jag!
Frågorna var faktiskt kluriga, speciellt sporten då man alltid ska ha koll på konstiga namn och sporterna dom med dom konstiga namnen spelar.
Körde armbrytning också och jag hade inte någon chans.
Måste nog börja träna mina armarna!
Vi tuggade i oss brieost också som nu ligger i en godpåse, förhoppningsvis i en kyl.
För jag vill äta ost idag med!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0