Aj, min mage

Jag är otroligt trött.
Nattens sömn kan man nästan inte kalla för någon sömn. Mer en natt bland drömmar och verklighet. Svårt att urskilja vad som hänt på riktigt och vad som bara är något påhitt av önskningar och tankar. Medvetet och omedvetet.
Vi tog en pizza till frukost i det väder man kan kalla för höstväder. Grått och kallt fast varmt ibland.
Fåglarna var vår underhållning och efter vi fått i oss allt blev det en tur i stadens alla butiker. Inget kändes rätt, allt var bara fel.
Jag upptäckte att det var svårt att cykla med en blomma i cykelkorgen och försökte därför ta det så lugnt som möjligt men krukan och blomman bara studsade upp och ner.
Nu ligger jag här i sängen. Ont i magen och tröttare än en sömngångare. Är just nu en, fast tröttare som sagt.
Funderar på att sova en stund men det skulle vara synd. Tiden tickar och snart bär det av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0