Brunnsvik

Köttade in alla mina ägodelar i mitt minimirum på det röda nästet sen var allt  bara i full gång.
Följde med en klasskamrat. Hamnade i villan och där var det fullt  av trevligt folk.
Vi är en bunt av musikaliska själar och det går inte att slå detta på något sätt. Jag stortrivs, det gjorde jag redan när jag satte foten på området.
Det är lite mitt i ingenstanns men vi har vår lilla värld.
Den består av många röda hus, en sjö och granar som omringar oss.
Gårdagens kväll var rolig och där satt vi i köket och sjöng tills klockan blev mycket och det var dags att gå hem och bädda sängen. Till en början var det bara tvåor och jag, men efter en rundtur bland husen och ett evigt knackande fann vi lite fler boomtownare.
Imogon startar skolan lite mer på riktigt. Idag har vi mest bara chillat runt, kollat på vad som finns gömt bakom låsta dörrar och hälsat på Ludvika en snabbis.














Kommentarer
Postat av: Natividad Chávez Baez

Hola Nathalie!

Nos alegra mucho ver y saber por lo que escribes y muestras en tus fotos que estas super bien en tu nueva aventura, todos los cambios que haces ahora se reflejaran en tu futuro.

Un abrazo grande de toda la familia y que Dios te siga bendiciendo junto a los nuevos amigos que te rodean.

2011-08-18 @ 12:32:45
Postat av: Wall

ser ut som auswitch haha?

2011-08-24 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0