Den förste

Nu var man hemma från Emmaboda och jag känner mig otroligt sliten. Mer sliten än såhär går nog inte att vara, eller kanske lite lite mer.
Inatt fortsatte jag campingtrenden med sovsäck och sov i den hela natten. På något vis så känner man sig mindre ensam i en sovsäck. Så där låg jag, med feber och frossa hela natten lång och halvdrömde om Laila Bagge, en snygg kille och massa barn som stal saker. Mycket konstigt på en och samma gång och när jag väl vaknade för femte gången ur drömmen kände jag att det var nog med låtsassömn.
Igår när jag kom hem blev det lite inspelning. Det blev bra, trots att det spelades in med min datamic.
Releas me.
En bättre text och låt går nog inte att hitta!
Ska nog fixa Emmaboda bilderna efter några timmar i solen. Sen hoppas jag att man kan få känna sig lite piggare igen.
Mycket vackra saker har jag att leverera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0