En av mina födelsedagspresenter

Det blir inte så mycket skrivande just nu. Tiden bara flyger och jag är på annat håll. Jag pendlar till en stor del mellan mitt röda näste och den söta villan några steg här ifrån.
Jag trivs. Ibland är man bara så trött så man känner sig mer som något dött än något livs levande som kan leverera ord och sådant man behöver för att umgås.
Tänkte klunka i mig några koppar kaffe snart och sedan hålla tummarna. Energin måste ju komma tillbaka snart!
Serier har blivit något som hittat till mitt liv dessutom, det är ju ganska bra men bara någon gång ibland.
Just nu är min stora fråga vad jag ska stoppa i mig idag. Jag har många val men inget känns jättegott, eller så är problemet att allt känns gott på samma gång.
Äta ska jag göra iaf.


Kommentarer
Postat av: Juliia :)

Oj vad fin blogg du har! :)))

2011-08-21 @ 18:18:09
URL: http://juliaedvinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-08-21 @ 18:18:53
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0