Z

Jag har nästan blivit lite smått förälskad i alla.
Man vill bara stanna kvar och aldrig gå hem till sitt lilla krypin, som för närvarande mest luktar kaffe och chips.
Imorgon är en ny dag och innan klockan har slagit midnatt tänkte jag sätta i mig en broccoli.
Ett fint grönt litet träd som får plats i en kastrull.
Kanske att jag skulle kolla en stund på vampyrserien innan jag somnar och istället för att tugga på lite blodpudding som jag förra gången gjorde, fixa något mindre passande, eller kanske bättre. Det beror lite på hur man ser på det hela.
Blodpudding och vampyrer känns som en bra kombo, men när man ser massvis med blod sippra ut ur en människas hals så känns den där puddingen något mindre aptitlig. Så allt som allt kan jag inte rekommendera det.
Idag så har dansband jagat mig och under morgondagens lektioner lär man inte slippa det ett dugg.
"i natt i natt, kom och ge kom och ta" Har bränt sönder hjärnan en smula och jag har gjort allt för att dunka bort det med nightlifepalladiummusik.
Jag vann en match i backgammon, precis som för några dagar sen. Jag ska nog vara glad så länge det varar, jag vinner  aldrig annars!
Åt nyss lite nybakt bröd också, med smält smör. Mmmm så gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0