mumintroll,kall fisk, hemligheter och turer

Det har varit dagar då hur mycket som helst har hänt.
Vi alla här börjar kännas allt mer som en familj och när någon är borta så saknar man dom.
Skönt att det snart är måndag igen.
I fredags köpte jag mig lite nya kläder. En cerisrosa poncho fick följa med mot slutet bara för att väga upp alla mörka kläder jag köpt innan.
Kan nog vara bra med något som lyser upp. Snart kommer allt vara så fasligt mörkt.
Jag är troligtvis allergisk mot något, men vad vet jag inte.
Hade tänkt att ta mig en promenad ner till sjön men nu började regnet vräka ner precis som det gjorde inatt när jag vaknade av ojud och möttes av en pöl med vatten precis vid fönstret.
Ska fortsätta smaska på mina polly och dricka lite med kaffe så får vi se vart dagen tar vägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0