Kattmat är vi alla.

Marinerade ett berg med kött. Lyssnade på svävarmusik och inväntade människor på altanen.
Fick blommigt porslin av F. Det ska jag använda så ofta jag kan.Tänkte på den gamla goda tiden och våra kafferep.
En stor tårta fick jag av grabbarna grus. Har nog aldrig blivit så glad för en tårta innan, men den här var bara så perfekt!
Altivo var med idag igen och min spaderhäst vann som vanligt.
Mayonesa dansades och ett börja-skolan-kitt fick jag av bästa J. Postitlappar är alltid bra att ha!
Hamnade på Palladium. Kommer inte besöka stället på evigheter och det känns skönt.
Dansade iaf runt med min vita drink och styrde med polackhalsdukar.
Det var min hejdå-kväll och för tidiga födelsedagsfest.
Så mycket hejdå blev det dock inte, måste säga det flera gånger till och krama alla lite extra.
Jag kommer att sakna er mina braiga kompisar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0