Vilse i skogen vandrar vi omkring

Som vi säger
"när jag vaknade idag trodde jag inte att jag skulle göra det här"
Började med att man tappade bort både nycklar och mobil.
Råkade sparka ner mitt fina kaffe på golvet och det blev en liten kaffesjö på mitt rena golv.
Gick sedan en bit, sen kom min räddare i nöden i den silvriga bilen och frågade om jag ville ha skjuts.
Hamnade i stan och fick stå och vänta på kompisar. En flock av flickscouters omringade mig och stod där med sina glassar från donken och bara glodde.
Det blev kaffe på en brygga sen kom jag på idén om att plocka svamp, så svampplockning blev det.
Vi visste varken vart svampen fanns men vi hittade den iaf.
Fikakorg hade vi med oss och flydde från regnet in bland de täta gransnåren.
Efter många timmars traskande i skogen åkte vi sedan till godishuset där vi köpte oss några godisar var.
Hämtade upp A och sedan blev det att köpa fyra paket bacon, en fin cheddarost och lite popcorn.
Vi hade teamwork och rensningen gick snabbt sen satt vi där framför filmen walk the line och njöt av våra goda smörgåsar!
Bra skogsdag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0